هنگامی که چشمانت را ندارم در تاریکی زندگی می کنم ...

عشق

هنگامی که چشمانت را ندارم در تاریکی زندگی می کنم ...



و هنگامی که خنده هایت را ندارم در سکوت ...



مانند مومنی که کسی خدایش را کشته باشد ...



من دلیلی برای زندگی ندارم !



من به تو محتاجم ...



چون یک درخت به باران چون انسان به فراموشی چون تاریکی به روز ...



کاری نمی توانم بکنم چون عشق تو به من غلبه کرده است و من همواره به تو محتاجم ...



برای دانستن این که شب ها آسمان زیباست !



برای اینکه بهتر از آنچه هستم باشم !



برای اینکه بدانم زمان کوتاه است !



و من همواره به تو محتاجم ...





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,

ساعت 10:59 توسط مرتضی و مهتاب |

سلام به همه شما دوستان عزیز به وبلاگ ما خیلی خوش اومدین حدود 10 ماه . 10 روز بیش ما دوتا شدیم یکی خیلی هاتون شاید وبلاگ عاشق رو بشناسین اون هم مال همین مرتضی بود ولی حالا این وب رو با همون الهه عشق که حالا شده تمام زندگیم و همسفر زیبای من داریم مینویسیم. امیدواریم که تجربیات و حرفامون باعث خوشحالی شما بشه باتشکر


بخش اصلی سایت


HOME

E-Mail
Profile
.BAHAR 20.


لینک روزانه

قالب های بهار-بيست
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشیو پیوندهای روزانه


آرشیو مطالب

فروردين 1391

اسفند 1390

بهمن 1390

دی 1390
آذر 1390


Authors

مرتضی و مهتاب



لینک دوستان

دنیای عاشقانه مانی و غزل
ازدواج دو کبوتر عاشق
پرستوهای عاشق
دختر پاییز
عاشیقیزم
صداقت و یکرنگی
عاشقانه ها
من و عاطفه و عشق
زمزمه های دلتنگی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس man-o-to1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب های فوق جدید

بازديد سايت


تعداد بازديدها:


Design by : Bahar 20


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 41737
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات در گوگل,تبلیغ در گوگل - ارسال ایمیل تبلیغاتی,ایمیل مارکتینگ کد پیغام خوش آمدگویی ساعت دخترانه - خرید انواع ساعت فقط 7000 تومان

كد آهنگ مرتضی پاشایی
یکی هست

 آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - مجله شب فارسی - سایت عکس باران